«Ақмола облысы білім басқармасының Аққөл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Аққөл қаласының №2 бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

"30- жылдыққа 30 ойын"

 http://facebook.com/detskiisad.nomerdva                             

          ​    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Конспект интеграцияланған сабақтар жобасын "Үй жануарлары"

                

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Қатынас

Сабақ түрі: Ертегілер әлемінде.

Тақырыбы: «Жетілақжәнеқасқыр» ертегісі.

Мақсаты:

 «Қасқыр мен жетілақ» ертегісінің үзіндісіне тоқтала отырып бүлдіршіндердің қызығушылығын ояту. Сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту, естесақтау, дүние танымын кеңейту. Ертегінің  мазмұны не скетүсіре отырып, тілдік қорларын байыту, ой өрістерін дамыту. Сұрақ-жауап арқылы ертегіні терең түсіндіру. Мимиканың дидактикалық ойын арқылы эмоциялы шығарылауын дамыту. Көңіл – күйлерін көтеріп, аяушылық сезімге, қамқоршы болуға тәрбиелеу..

Сөздікжұмыс: тоғай, лақ ,ешкі, қасқыр.

Әдіс–тәсілдер: Сұрақ–жауап, әңгімелесу, ойын, сергіту, мадақтау, қорытындылау.

Көрнекіліктер:Суреттер, ойыншық жетілақ, ешкі, қасқыр.

 

Қызметкезеңдері

Тәрбиешініңіс-әрекеті

Балалардыңіс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы

Балаларға суретті көрсетіп: - Бүгінгіжаңаертегіментанысамыз « Қасқыр мен жетілақ».

- Балаларқасқыртуралыне білесіңдер?

- Қандайжануар?

- Ешкі,лаққандайжануар?

- Лақтуралықандайөлең.тақпақбілесіңдер.

Балалар суретке назараударады.

 

- Қауіпті аңдарға жатады.

- Жабайы жануар.

- Үй жануарлары.

- Еті мен, сүті мен пайдалы.

Лағым-ау лағым,

Еркетотайшұнағым.

Ағаштардыкемірсең,

Құлағыңдыжұламын.

Іздену-ұйымдастырушы

Ертегініңатынатау: «Жетілақ ....»Кейіпкерлердіатаптаныстыру:

-   Ешкі, лақ, қасқырсөздері

Ертегініәңгімелеу:

Тақтаға кейіпкерлерсуреттерінжабыстыраотырыптүсіндіру.

Дидактикалықойын(мимикалық)

Мақсаты: кейіпкерлердіңкөңілкүйінсалғыздыру.

- ешкініңөтініші,

- лақтардыңақылдылығы,

- қасқырдыңалдауы.

Сергітусәті:

Сөздердіқайталайды.

Ертгінінмазмұнынмұқияттыңдапотырады.

 

 

Ойынғабелсендіқатысады, әркейіпкердіңобразынаеніп, оныңкөңіл-күйінкөрсетеді.

 

Көлбең, көлбеңкөлеңкем,

Көлбеңдегенкөлеңкем.

Қасқырқалайжүреді,

Қасқырбылайжүреді.

Рефлексивті-коррекциялаушы

Қорытынды: - Балаларбарлығымызертегініжақсытүсіндікпе?

- Қызықтыболдыма?

Ия

 

 Ия

Күтілетіннәтиже:

Ұғынады:Ертегінітыңдап, мазмұнынбаяндайды.

Түсінеді: Ұжымдықжұмыстыңдағдылары.

Қолданады: Ертегідегіжағымды, жағымсызкейіпкердіажыратады.

 

 


 

Жаңартылған күні: 16.01.2020 14:19
Құрылған күні: 16.01.2020 14:19

Текст